that's what friends are for

Igår träffade jag, Emma och Emmie och tidigt på förmiddagen och handlade en massa god picknick-mat, sen åkte vi till Ivö och satte oss vid vattnet och mös. Efter vår mysiga utflykt släppte Emmie av mig och Emma i stan och jag gick och träffade Lize, Ebba och Wilma en stund innan jag och syster tog bussen hem, sen en dusch och sen in till stan för att köpa mat på Koosan och sen åka hem till Sofia och kolla på film med mina favorit-tjejer samt Philip. Sofia hade senare under kvällen en utfördelning av sin garderob, jag fyndade ett par jeans som inte passade henne längre :) Idag har jag jobbat och efter det åkte jag hem till Sofia och glodde på film - I love you, man. Sen åkte vi in till stan, käkade kebab och kollade in Dexters nya lägenhet - asnajs! Nu ska jag dock ta och lägga mig, ska upp och jobba tidigt imorgon. Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0