Vinterfest vs Sommarfest

Andrea ringde mig innan ikväll och ville ha med mig och de andra brudarna på förfest hos min gamla jobbkollega Rasmus (den enda trevliga på auktionsverket..typ) och självklart kan jag ju inte missa detta så jag sa givetvis att jag är på! Det har varit väldigt mycket utgångar de senaste helgerna och det väntar många det kommande! 30/1 Ida & Christine ska ha 19 årsfest i en lokal i stan och sedan ska alla vidare till Class, 31/1 ska Malle ha 20års fest i en lokal här i Österslöv, 6/2 fyller min älskling år och då blir det förfest och utång, 7/2 ska Babba och Alec ha fest i KFFs klubbstuga och 14/2 blir det hjärtefest hos Johanna + att min fabrors fru har 60års kalas den dagen ;) Väldigt mycket dresscodes de närmsta helgerna och väldigt mycket födelsedagspresenter.. Hoppas plånboken klarar detta, julklappspengarna får nog sluta sparas.. Dessa två tråkiga månader i början av året kommer att blir roligare än valigt i alla fall, det är en sak som är säker.. Men jag hade inte tackat nej till sommar!



Emmie 18 års firande!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ja det är sjukligt mkt på g! Jag stannar iaf hemma på fredag o vilar ;) have fun!

2009-01-15 @ 10:40:34
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0