vi gillar fredagar

Kom precis hem från stan. Har varit och simmat med Johanna idag efter skolan och nu är jag vrålhungrig! Bestämde mig för att jag ska äta lite godis idag, hade trots allt inte ätit något på två veckor tills onsdags.. och det är väldigt länge för mig. Så nu sitter jag här med en paradisask. När jag tröttnat på den ska jag sova en stund, sen åka till Johanna och fixa mig inför ikväll. Det lilla som behöver fixas .. casual friday.. inte min grej överhuvudtaget det där med att klä sig bekvämt när man ska festa. Men jag är en tema-människa så jeans och t-shirt it is. Tänker dock trotsa med högklackat.. eller är det okej? I alla fall så hoppas jag på en trevlig kväll!


 


förra fredagens förfest

Kommentarer
Postat av: Denice Magnusson

Sv; Yes, härlig blogg du har btw! :)

2009-01-16 @ 18:02:01
URL: http://magnussons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0