Kan inte få nog av dig

Igårkväll hade jag myyyysigt!
Kom hem till Adam vid sju-halv åtta något och då var han i full gång i köket med maten, sen hade han dukat fint i vardagsrummet och tänt levande ljus och satt på romantisk musik. Vid min tallrik låg en ros med ett kort (lapp?!) där han hade skrivit så gulligt så jag började gråta.. seriöst.. lite pinsamt men ingen har någonsin skrivit något så gulligt till mig förut och menat det. Efter maten mös vi och när han hade fått Entourage boxarna av mig kollade vi några avsnitt av det. Dock vart det inget roligt, jag fattar inte varför serien är så omtalad.. men Adam tyckter det är bra så får väl ställa upp och kolla så mycket som han har fått följt diverse "tjejserier" med mig. Ikväll fortsatte 2års firandet med att jag blev bjuden på middag på Thai Kong vilket var mucho gusto, gud vad jag älskar maten där! Efter att ha ätit och suttit och snackat ett tag begav vi oss bort för en Chai latte till efterrätt på House Of Bagels, sen satt vi där och tydde figurer av skummet på glaset, haha. låter sjukt, men det var riktigt skoj och en sak ska göras klart  - Adam är en av de bästa!



Kommentarer
Postat av: J

Adam kan få dela första platsen med mig som nr. 1 ;)

2009-01-08 @ 16:41:56
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0