En kort sammanfattning av gårdagen

Igår var jag och kollade på fotboll med tjejerna, första gången på alliansen i år. Det var rätt skoj men roligast var nog innan matchen då vi skulle hoppa över ett staket som var lika högt som jag och jag fastnar i mina strumpbyxor.. det tyckte nog de andra var skoj iaf! Jag fick dock gå med lufthål mellan benen resten av kvällen ;p Efter matchen körde vi och köpte gurka, chips och dippa och sen åkte vi till Josefin och där stannade vi så länge det fanns dippa kvar, sen va det dags för den mest populära leken just nu - bilgömme! Vi hade kul!

Skjorta från Monki, t-shirt från Lindex


panik när jag fastnar på staketet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0