Vardagen

Började denna dag med att missa bussen till stan för att pappa vart för lat för att gå upp.. fick åka bil in istället.. detta kanske låter skönt men hade jag vetat detta kunde jag sovit en hel timme längre.. skolan gick väldans snabbt idag, efter gick jag, Emmie och Angelica och fikade - scones och te - mums. Efter detta var det träning.. hade inte så lång tid på mig så blev 45 minuters konditionsträning sen duscha och basta och 9 minuters stekande i solariet innan jag blev hämtad av mamma och efter att ha hämtat upp Adam var jag hemma. Nu ligger vi och kollar på Barcelona-Espanyol .. spännande ;p

Imorgon ska jag ha en lektion i skolan sen åker vi tjejer en tripp till Vinslöv för att kolla på balklänningar.. Jag ska ju sy min egen och vet hur min ska se ut men det skadar ju inte att kolla så jag och Angelica beställde gemensam tid för provning. Efter Vinslövstrippen ska jag kanske träna.. annars ska jag hem och fixa inför cocktailparyt och jag måste hinna köpa Ida & Christines present däremellan...


Sjukt impad av H&Ms skor nu för tiden, dessa står på önskelistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0