Torsdag

Jag är helt slut i min kropp. Armarna känns som gelé och jag har svinont i halsen.. Sjuk nästa? iiih, jag vill inte! Hoppas att jag bara är trött efter provet idag, vilket jag inte har en aning om hur det gick. Inga fakta frågor överhuvudtaget, endast "tänkar-frågor" med långa svar... Det är skönt att det är ur vägen i alla fall, när vår organisation&ledarskaps lärare rättat detta provet är kursen avslutad. Efter provet gick jag, Emmie och Emma och simmade. Eller nja, vi skulle simma.. det blev mer som en trevlig eftermiddag med två toppenbrudar! Lite fika och bubbelbad och några längder i bassängen hann vi med! Men inte blir det nog med bad för idag , just nu håller jag på att tappa upp ett varmt i badkaret :) Hörs senare! Puss ♥


Det är kul med kompisar som får en att skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0