Tacokväll

Ikväll ska jag hem till Alec och äta tacos. Ser fram emot det mycket, mest för det goda sällskapet men även för att jag äntligen ska få äta tacos. Det var så länge sedan nu.. Innan åt vi det en gång i veckan här hemma, men nu har mina föräldrar tröttnat på det och börjat med spagetti och köttfärssås istället. Inget emot spagetti&köttfärsås men jag äääälskar tacos och det är egoistiskt av dem att sluta göra det bara för att de tröttnat på det! Haha. Så där med blir det nog en mycket lyckad kväll ikväll ;)


En bild från bilgömme igår , här stående på tandläkarhusets pakering ;)

Kommentarer
Postat av: Helle

haha samma här! både umgänget och tacosen ska bli naaajs :)

2009-01-03 @ 16:48:27
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0