Sverige - kroatien

Sitter och kollar på handbollen och äter fruktsallad med mamma. Eller rättare sagt så började handbollen precis och min mamma är verkligen rolig att kolla på handboll med,
 
När nationallåten sjöngs och man filmade spelarna:
Mamma: Usch, han var ful. Och han med. Mie, här är ju inga puddingar som spelar..

tystnad en stund, mamma funderar..


Mamma: Man skulle kanske i och för sig se dom nakna.

Jag:
Ehuum.. What?!?!?

Mamma:
Ja, alltså jag menar de har ju kanske vältränade kroppar under kläderna.. Amen han såg ju rätt trevlig ut :) !

Kan ju inte annat än hålla med mamma ifs, handbollsspelarna är inga snyggingar precis!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha. Jag kollar också med min mamma! Men hon kör mer denna stilen: "amen va fan, res på dig! har du stått ut m så många krig står du väl ut med en liten smäll...!!" eller typ denna: "nejnejnej! nu gjorde de mål igen. Nej jag tycker Svrige ska sluta skicka bidrag till Kroatien..." haha

2009-01-22 @ 22:41:30
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0