slut på lovet

Idag började skolan igen.. Kände lite ångest över det imorse , men tur för mig började jag inte förrän 12.40 så jag slapp gå upp tidigt och jag hade sedan bara en och en tredjedels lektion (typ) så helt okej skoldag :) Lunchade med Johanna på Nostalgia het broccoli soppa med bröd :) och efter skolan åkte jag och Emmie och tränade efter en sväng inom på Koosan, där jag fick min inspiration till kvällens middag.. blev så sugen på nudlar när Emmie åt så ikväll gjorde jag wokade nudlar, grönsaker och jätte räkor alá Mie, slog även på och gjorde efterrätten vi hade på nyår - frukt med vit choklad i ugnen med glass till.. Jag som skulle vara lite nyttigare åt yoghurt till gjord på vit choklad och persika , mummsiiiiit* Nu ska jag umgås med min pojkvän, pussohej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0