Sköna vintermysdagar

Idag har jag och Adam haft en riktig friluftsdag.. åkt skridskor på sjön, gått en långrunda ute på landet ;) Jätte mysigt faktiskt... Nyss var vi och handlade mat. Jag hade tänkt införa lite nyttigheter år 2009 istället för allt godis jag äter i vanliga fall. Därför ska jag nu testa annat man kan ha som snacks. Riskakor har jag redan kört med några veckor, det är en favorit i mellanmål  en vanlig riskaka, keso, coctailtomat och lite ruccola. Gurka och morötter med dippa är en annan goding, jag har också fått lite dille på sharonfrukt vilket också är sött och gott. Ikväll ska jag nog testa vaniljyoghurt med smulade digistivekex och hallon & blåbär, såg det i en tidning så får se senare om det var så gott som det verkade. Hörs senare ♥


Isprinsessan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0