Ordinary sunday

Också vart man såhär seg en söndagskväll igen.. skulle åka och träna tänkte jag, men gav upp när ingen ville följa med.. Nu har jag suttit och letat upp lite nya bloggar att läsa. Eller rättare sagt kom jag inte på en massa andra bloggar när jag letade efter de jag brukar läsa.. Adam har nämligen varit så rolig att han haft min data och gått in på en massa av hans sidor, så nu har mina försvunnit. Kul med klåfingrig pojkvän.. ;) Innan idag har jag jobbar, första gången sen innan jullovet. Var helt okej faktiskt. Papppa hade varit så gullig och fixat med dukningen inatt så jag började inte förrän klockan elva idag :) Nu är jag jätte trött , ska brygga mig en kopp te och bre en tekaka. Puss så länge ♥


Holken och jag nyårsafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0