Ont i fötterna

Igår klädde vi tjejer upp oss och gick på cocktailparty i en lokal bakom yllan hos Ida & Christine, det var hur kul som helst! Det bjöds på bål och plockmat och vi var en himlans massa brudar. Vid kvart i tolv beställdes taxi till stan och efter en runda på hässle blev det Class och en sväng inom Chill out. Fribiljetter till Class fick vi på förfesten men dumma som jag och Johanna var gav vi bort dem när Sofia sa att vi kom in med henne på listan.. och visst vi kom in utan att stå i kö, men tror ni att det är gratis för mig, emma & johanna? Nixpix, 100 riksdaler fattigare p g a ett missförstånd. Tack för den! Men vi dansade för valutan och idag kan jag knappt stå på mina fötter, de är så svullna så jag vet inte om jag kommer att bli tvungen att bära lågskor ikväll!!




Syrran knäppte en bild på kvällens klädsel
Tubtopp från MQ och kjol från KapAhls barnavdelning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0