Mätt och trätt

Oj, vad hungrig jag var efter massagen i skolan idag. Masserade Sofia en hel timme.. Efter skulle vi käka något litet tänkte vi, skulle bara snabbt inom banken.. där tog det hundra år så vi hann inte äta.. när Sofia åkt hem träffade jag mamma och vi åkte och handlade. Jag brukar vara ivrig i en mataffär med saker jag vill ha, men denna gången var det sjukligt. "Handla aldrig på tom mage." Mamma var väldigt hungrig hon med, trots att vi delade en pölse innan vi gick in, så jag fick i princip allt jag pekade på så vi kom hem med en massa kassar. haha. Nu har jag i alla fall precis ätit en helt underbar måltid med tortellini ost med en massa godsaker såsom champinjoner, paprika, rödlök, sockerärtor, chili, morötter, palsternacka, cocktailtomater och advokado med citronsaft över! Mums! Jag rekomenderar denna rätt! :) Den blev dock vegetarisk, vi råkade glömma kycklingen.. eller jag glömde kycklingen.. mamma trodde att jag ville ha den vegetarisk. Tur att jag fick den där korven innan vi handlade så jag fått i mig något protein idag, i skolan var det nämligen potatisplättar/bullar och blodkorv. Nu ska jag läsa högen med tidningar jag fick med mig från mataffären, ha en trevlig kväll! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: sandi

fan vad söt du var!

puss på din solbränna

2009-01-20 @ 00:34:14
URL: http://sandiepie.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-20 @ 13:16:59
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Emmie

"så jag fick i princip allt jag pekade på". Och du påstår att du inte är bortskämd? haha

2009-01-21 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0