Lördagsmyset

Adam och jag vi har lite av en tradition när det är skola.. På helgen då är vi med våra kompisar en dag och med varandra en annan , söndagen jobbar jag.. Den dagen som vi träffas (oftast lördagen) är jag ensam hemma och då ställer vi oss och lagar en fin middag tillsammans och sen äter vi mysigt framför tv:n... Ikväll blev det ett försök att efterlikna nyårsmaten för vår del, måste säga att cheddarkakan inte blev riktigt likadan som fredholms..menmen, cpgott blev det i alla fall! Hade bland annat tomat med mozzarella ost i ugnen, mmmums.. Men nu har jag sjukligt tråkigt, kan de inte sända en bra film en lördagskväll? En som man inte redan har sett! Nu tvingas jag att se på La Liga hela kvällen... och tro mig jag är inte fullt lika intresserad av de spanska fotbollsspelarna som Adam..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0