Körkortspanik

Idag tog Johanna sitt körkort. GRATTIS! Jag är så avundsjuk som man kan bli! Jag vill också ta körkort. Eller nej, jag vill inte ta det. Jag vill bara få det. Hur bra hade det inte varit om man kunnat köpa sitt körkort på vägverket? Några enklare körtester också är man godkänd bilförare.. Ähhsch, inom de närmsta månaderna ska jag väl ändå hinna med lite teoripluggande och sen körkort. Men nu tänker jag snålåka på Johanna ett tag. Hon och Sofia inviger snart det nya körkortet med en tripp till Österslöv sen blir det plugg om vi är på det ambitiösa humöret ;)



Grattis bästis!

Kommentarer
Postat av: J

Thank you my dear :)

2009-01-12 @ 22:02:34
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0