känns lite konstigt

Det är verkligen bra nu när Johanna fått körkort. Igår hämtade hon mig i stan, vi köpte kebab/lax grej och åkte hem till henne och krängde. Sen fixade vi oss inför kvällen, åkte in till stan igen och hämtade mat till hennes föräldrar med vänner och sen hem till dom och vidare mot Egna hem. Ställde bilen vid Andrea och promenixade med henne och Felicia gemensamt till Rasmus. Började förfesten med något dumt kortspel som jag förlorade i halv kortleken kändes det som.. Inte alls bra för min "inte dricka för mycket kväll" men det blev i alla fall en sjukt hög nivå på förfest sen, och det gillas ju! Det tråkiga var att jag blev sjuk. Eller åtminstone så tror jag att jag fick feber för jag var helt varm och började frysa som en dåre. Fick ha en filt om mig sista timmen och var så sjukt tråkig man kunde vara (jag fattar verkligen inte vad det var) På någon vänster fick Johanna med mig ut ändå och jag lyckades till och med dansa en sväng inne på class innan jag trodde att jag skulle dö..typ. Lite innan två hämtade pappa mig och Johanna och när jag sedan kom hem somnade jag på 1 sek. Idag har jag knaprat i mig två alvedoner redan.. så nu känns det ganska bra, men det blir en lugn hemmakväll för mig ikväll! Nu ska jag försöka få i mig någon frukost. Lägger upp bilder från igår senare!


Under filten var min placering slutet av förfesten

Kommentarer
Postat av: pajtim

ooooohhh vad du är söt i din svarta filt

2009-01-19 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0