filmkväll --> spelkväll

Helles filmkväll blev ingen filmkväll.. det blev mer en spel-kväll, vilket enligt mig är minst lika roligt. Började med att köpa till oss lite godsaker på hemmakväll innan vi begav oss till lägenheten. Sen började vi spela våghals där jag b la fick ligga på golvet och med armarna intill kroppen och låta som en säl som tappat bort sin familj (inte det lättaste!) och Johanna fick fria på fullt allvar till Marc, Emma fick visa sin favorit sexställning på för oss andra.. mm . Efter mycket skratt och efter en helt bunt med sanningskort blev det dags för bilgömme. Vårt lag förlorade.. tyvärr.. men vi hade de bästa ledtrådarna när vi gömde oss ;) När jag sedan kom hem hade jag catch up med Lize som varit och åkt skidor i en vecka.. Somnade inne hos henne vid halv fyra tiden och vaknade tolv idag. Då gick jag och syster ut och gick..hamnade hos farmor som bjöd på plättar och sen kom Adam och nu ska vi göra en fruktsallad och mysa framför en film. Lägger kanske upp bilder från igår sen, puss så länge ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0