fest på olika nivåer

Vad kvällarna går fort! Redan läggdags och jag har inte hunnit slappa lika mycket som jag hade velat. haha.. detta låter det! Jag har faktiskt ansträngt mig lite ikväll och tagit foto på min kommande balklänning. Vill ju ha en alldeles underbart fin som Mischa Barton har i OC. Jag hoppas att sömmerskan kommer förstå mig bra och att klänningen kommer bli likadan som i serien. Lovely! Jag längtar till balen, studenten, skattjakten.. allt det där roliga de sista veckorna! Men jag vill inte sluta skolan.. Kunde man inte haft lite skoj under tiden man går i skolan också och inte bara innan man ska sluta? Fast ifs ordnas det ganska många fester nu också, jag ser sjukt mycket framemot fredagens cocktailparty som Ida och Christine fixar och Malles 20-årsfest på lördag..

Kommentarer
Postat av: Helle

jag hade kul hela sista terminen fast man är begravd i plugg :) tänk vad du kommer sakna klassen sen!

2009-01-28 @ 23:37:07
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0