Ett inlägg med blandade känslor

Såja, nu har jag fått lite skolarbeten gjort ikväll också! Efter redovisningen i religionen imorgon är den kursen också avslutad och på måndag börjar period 2 på riktigt! Jag vill inte Tänk att jag ska läsa affärsjuridik, privatekonomi, filosofi istället för organisation&ledarskap och religion. OCH jag börjar tidigare denna terminen än förra! När jag ändå maler på om allt negativt denna termin kan jag också förmedla att vår årskurs, detta årets treor, ska vara testkaniner för att ha karnevalen samma dag som skattjakten! Så fan heller säger vi! Men jo, skolan ger oss inte ledigt för karnevalen.. Sofia är dock med i studentkommitén och hon har lovat att kämpa för att sätta stopp för detta, om vi så ska behöva ha karnevalen på en lördag! För utom att jag blir förbannad av att tänka på detta, blir jag också jävligt upphetsad inför studenten.. Fy satan vilken kul tid!

Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; tackar tackar :) !

2009-01-15 @ 22:36:10
URL: http://aangelicab.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag håller med dig somfan i hela ditt inlägg!!!

2009-01-15 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0