det finns alltid något att vara nöjd över

Har inte riktigt kunna vänja mig vid mitt kortare hår ännu. Känns som om jag inte har något hår alls när jag sätter upp det. Avbokade tiden för kortare klippning imorgon. Är rädd att jag skulle ångra mig, ska vänta och se om jag fortfarande vill klippa av det om någon vecka. På tal om något annat så har jag äntligen fått goda nyheter om balklänning. Jag som blivit nojigare och nojigare för varje person som sagt att de redan köpt klänning, äntligen ser det ljust ut för mig! Jag har fått en sömmerska och hon ska sy min drömklänning :) Känns så himla bra! Nu ska jag fortsätta äta guacomole och tacochips i hopp om att få motivation till att plugga..

 Jag är om inte annat i alla fall nöjd med hårfärgen ;)


Kommentarer
Postat av: kajsa

Ja usch paniken växer.. Jag har tid med sömmerskan 3e feb :) Tihi! tycker det ska bli superspännande!!

2009-01-26 @ 21:29:59
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0