Chicken när det gäller skräckfilmer

Ikväll blir det filmkväll hos Helle. Det ska bli mys! Trevligt att träffa lite folk eftersom jag inte va med ute i fredags.. jag hoppas på en riktig tjejfilm ikväll, undra om min vilja kan slå igenom där.. Hoppas jag hinner in till stan innan de valt film. Jag vägrar se en skräckis! Räcker med att jag fortfarande tänker på en film som jag såg för en vecka sedan varje gång jag ska sova. På tal om det ska jag ta mig en liten powernap nu, annars kommer jag garanterat att somna till filmen ikväll..... ♥



Hittade precis fredagens outfit på min kamera.. Trotsade vädret för att kunna ha min nya skinnajacka :)


 


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken snygg! vart har du köpt den? super bra blogg

2009-01-25 @ 19:19:11
Postat av: mie

Sv: Tack ska du ha! :) Jackan är köpt på hm:s barnavdelning för ynka 399 kr. Ett kap med andra ord, jag gillar speciellt den söta rosetten som sitter på jackan!

2009-01-26 @ 14:42:42
Postat av: Anonym

tack för svar! den är verkligen jätte snygg på dig

2009-01-26 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0