We don't need any edication

Nu är jag precis hemkommen från stan.. Har varit lite dum och skolkat sista lektionen, men kändes så onödigt att sitta och vänta på svenska c lektionen när man slutade halv elva och har en massa plugg hemma framför sig, så istället lunchade jag med Johanna, Emma och Angelica på Bunna och sen åkte hem. Nu ska jag plugga marknadsföring och ut och förhoppningsvis ut och springa en runda. Ikväll blir det mys med ovanstående tjejer om jag nu lyclkas ta mig hem från Angelica.. Huuurrm.. bussarna skulle gå hem senare på natten!

Nu plugga it is! Känns hopplöst!


 


Kommentarer
Postat av: adam

we don't need no education * hihh

2009-02-04 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0