Vit helg

Idag njuter jag av att vara helt fri en fredag och med fri menar jag
utan någon fest. haha. Kan låta tråkigt, men senaste helgerna har det
varit alldeles för mycket. Sen får vi se om det blir att jag träffar
Adam ikväll eller hänger på Johanna, Julle o Alle och gör något.

Somnade tidigt igår efter träningen så idag är jag pigg och utvilad! :)
Ska försöka göra något "vettigt" nu på förmiddagen och klockan tre ska jag in till vårdcentralen och ta spruta mot livmodercancer. Jag är lite
rädd för sprutor, eller inte rädd men de är obehagliga. Men känns som
om denna sprutan är nödvändig..om den hjälper det vill säga. Men som
mamma säger, det är värt ett försök!
Bild från Babba & Alecs fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0