dripp dropp

Kul att jag har fått så mycket respons på klänningen jag ville sälja. Kanske borde skrivit högst betalande? ;) haha. I alla fall så är Johanna först på plats som får prova den och om hon inte behagar den får den gå vidare genom umgängskretsen ;)

Idag började dagen med ubildningsmässa på Yllan. Jag är något sjukt intresserad av en dansk design-skola som verkar himla bra och spännande. Va på den föreläsningen förra året också och jag blir mer och mer sugen på att söka dit. Den andra föreläsningen jag gick på var "studera i USA", vilket också verkar kul. Jag hade gärna levt ett "college-liv", det sägs vara som en helt annan värld. Så mina framtida studier kommer hållas på engelska oavsett vilket jag väljer. Kul. Jag som hatar att prata engelska ;p 
Efter mässan gick sju av oss tjejer och åt lunch på House of Bagels. Jag och Andrea gjorde en Gynning och delade på en sallad , haha. Efter lunch var det marknadsföringslektion. Jag, Johanna och Emma skrev klart vår redovisning inför imorgon. Den kommer bli riktigt bra. haha. Vi stannade även lite efter lektionen och fixade sen åkte jag hem i regnet. Kan man hata vädret mer en dag som denna ? Nu ska jag göra loggan till vårt påhittade klädmärke som vi ska ha på redovisningen imorgon, sen ikväll blir det fotbollsträning! (med johanna dessutom) ♥


Tråkig dag idag Jeanstajts från Bik Bok, topp från Top Shop och "kofta" från Indiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0