Bra start på lovet

Igår blev det vinkväll hos Emmie. Ett härligt gäng tjejer + Mange & Marc, sjukt lyckad kväll. Det är dessa spontana påhitt som gör det, nu känner jag verkligen att det är lov. Gårdagen bjöd på mer än vin och mys, vi dansade som galningar och nattbadade i Emmies badrum. Sen sov vi alla över, utom boysen och Angelica. Imorse var man rätt mör dock, inte bakfull alltså utan bara slapp. Jag och Amy tog bussen in till stan medans de andra stannade kvar. Jag ville också stannat kvar och gått på stranden och allt sånt möjs men kände att jag va tvungen att åka hem. Måste börja plugga på körteorin, får inte låta mig själv eller mina kompisar "sacka ner" mig. Nu är jag hemma i alla fall och har precis avnjutit en lunch bestående av penne med Keldas tomatsås stekt korv och grönsaker , väldigt fancy. Nu hade jag velat få tummarna ur röven och satt mig med teorin, men det känns som att min kropp behöver vila. Sov i en soffa i natt med en filt och en kudde som var cirka tjugo centimeter på varje sida, också vaknade jag förkyld och jag som ska på min första fotbollsträning idag. Så därför tror jag att jag behöver vila mig en stund i min säng med en bra film... teorin får vänta tills senare ikväll eller kanske till på torsdag?  


så jävla härligt

Kommentarer
Postat av: Helle

naw du som gav upp din halva av dubbelsängen för min skull! tack som tusan, jobbet hade varit outhärdligt idag annars!

2009-02-17 @ 15:52:34
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0