Nu är det lov!

Idag började jag dagen med att försova mig. Johanna väcker mig med ett sms och jag har cirka en halvtimme på mig att fixa mig innan det är dags att köra. Kul. Jag som verkligen älskar att stressa.. Förstår inte varför min väckarklocka inte ringer (eller stänger jag omedvetet av den?) detta är tredje dagen nu.. men jag hann i alla fall till föreläsningen på Österrängskolan. Måste säga att jag inte förstår hur man kan trivas i en skola som ser ut som en fabrik. Dessutom höll jag på att få svindel i aulan eftersom man sitter som i en stup och packade som sillar.. annat är fina Söderportgymnasiet.. Men jag antar att det är stämningen som gör det, och tråkigt nog saknar vår "snobb-skola" lite av den charmen ;) haha.

Efter föreläsningen var vi fria från skolan och kunde gå på lov - YES :) Ambitiösa som vi är tog vi oss ett Uf-möte hemma hos Andrea för att planera inför Malmömässan. Efter detta gick jag i stan med Angelica och Sofia. Handlade present till Johanna, Alla-hjärtans-dag gåva till Adam och en tischa till mig själv :) Nu ska jag ordna med lite hemligheter tills imorgon och sen ska jag hem till Angelica! :)


Tror jag ska ha på mig denna ikväll, H&M 98:-

Kommentarer
Postat av: kajsa

österängandan är så jädra go. Hittar man inte någonstans! Vi är alla som en stor familj! Det är det som gör skillanden från söderprot. Som sgat - det är skillnad på folk och folk! Hahaha

2009-02-14 @ 18:53:00
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0