Så mycket att göra, så lite tid

Har varit lite tomt med inlägg i bloggen under helgen, senast jag skrev (eller rättare sagt la in en bild på Johanna) var i fredags natt efter att jag kommit hem från Angelica. I lördags var det Alla-hjärtans-dag och detta firade jag och Adam genom att äta Lunch tillsammans istället för "den fina middagen på kvällen"  då vi istället gick på Johannas födelsedagsfest. Jag sov hos Adam på natten och hela söndagen jobbade jag. Var inte hemma förrän vid åtta-tiden och då var jag så trött så att jag inte orkade lyfta ett finger.

Idag har jag haft en hel lista med nyttiga saker att göra - jag skulle ut och gå på morgonen och få lite friskluft, sen skulle jag städa hela mitt rum som inte sett klokt ut de senaste veckorna, jag skulle plugga körkorts-teori och helst klara ett av testerna, äta middag med familjen, träna...osv. Jag har inte hunnit med längre än till att städa rummet, och det är inte ens klart ännu trots att jag ansträngt mig hela förmiddagen. Men jag har gjort andra insatser istället, t ex lagade jag frukost *frunch* till Lize och pappa imorse - pannkakor, äggröra, rostebröd ..alltihopa :) haha. Sen kommer jag precis hemifrån mataffären som tog ett par timmar för mig och pappsen. Ska städa klart rummet nu sen får vi se hur det blir det resterande saker ;)


Johannas fest med romantiskt tema. Amy, jag och Emma körde på romantiska rosor -min i håret ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0