oj oj oj oj....

 vad jag har jobbat idag! Från tio tills nu.. har varit som värsta träningspasset att vara i servisen idag. Men kul också! Hellre mycket folk än lite! Jag vet att det va något jag skulle göra när jag kom hem, men nu har jag glömt det. Är inte sånt jobbigt? När man vet att man tänker på en sak och sen glömmer man bort efter ett tag vad det va man tänkte. haha.. Det händer mig ganska ofta..

Igår va jag, Johanna och Emma hos Emmie och lagade middag och slappade. Passade även Emmies lillebror Malte som förövrigt blivit en riktig pratkvarn. haha.. Han skulle hela tiden synas och visa saker. Han vägrade sova när han skulle så det slutade med att han fick sitta uppe med oss i soffan enda tills det var dags för oss att åka hem. Men söt som en liten snuttedutte är han! hah. Spelade in en film på honom , kanske om jag lyckas lägger upp den senare här i bloggen. Nu ska jag sätta på te och ladda ner lite musik...



Kommentarer
Postat av: Vanessa&Fanny

Ja tack jag älskar den:)! Jag köpte den i Göteborg på hm guld:) KRAMAR!

2009-02-22 @ 19:08:43
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0