Nu äre helg!

Vilken bra dag! Strålande vårväder och topphumör! Idag började min dag med att jag praktiskt taget flyger upp ur sängen när väckarklockan ringer (förstår ni förvåningen klockan 07.00!!!!) Åkte med mamma in till stan kvart i åtta och träffade Johanna och Emma och sen övade vi lite inför redovisningen och sen kom våra gulliga vänner som ställde upp och gick modeller för oss och det var så satans kul och om man får skryta lite så sa läraren efteråt att vi inte kunde gjort något bättre, han hade inte ett endaste tips att ge ut till oss.. vi var fullärda! Haha. Gött som satan! Efter lektionen gick vi tjejer i stan lite och sen lunchade vi på Zekes och sen var det en sista lektion, affärsjuridik, innan vi slutade. Gick i stan en timme efter skolan och spendera lönen som kom idag, fick b la med mig lite sommarkläder hem. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag på födelsedagsförfest hos Jenny och sen Class, Ses där!


Höga jeans från Vero Moda, T-shirt från H&M, cardigan JC, Väska från Wedins och Converse

Kommentarer
Postat av: Helle

haha se, nu låter det sådär supermysigt att vi lunchade på Zekes ;) det VAR det iofs också men ändå haha :D

2009-02-27 @ 18:32:12
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0