Natttii

Ligger i sängen och kollar på OC samtidigt som jag gör en svenskauppgift tills imorgon, känns lagom kul vid den här tiden. Men innan idag har jag inte haft tid, jobbade till klockan 17.00 och sedan åkte jag bara hem och bytte kläder sen till Adam. Vi hade en mysig kväll, en sådan som vi inte haft på väldigt länge med tanke på alla hans träningar och mitt festande. haha, gud vad fel det lät. Men vi åt i alla fall kladdekaka, gick en långrunda, pratade om allt mellan himmel och jord och det kändes som riktigt "Mie-Adam kvalitets tid" :)

Igår hade vi det jäkligt roligt. Trots att jag egentligen kände mig ganska otaggad blir man alltid på gång när musiken väl kommer igång och det blir en så sjukt härlig stämning. Lite tråkigheter hände dock igår och saknade en viss person som inte riktigt kunde vara på sitt vanliga glada humör under kvällen.. Det blev en tidig kväll dock , vilket var skönt. Åkte med pappa hem när Lize blev hämtad och sen blev det statiol 24 och sen somnade jag gott bredvid Adam. Nu ska jag göra klart denna cp-uppgiften och sen blir det sova för mig, tidig morgon imorgon.. också massageprov. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0