Massageprovet över

Idag skulle vi egentligen till Österrängskolan och lyssna på ett föredrag angående Uf men killen som skulle prata va sjuk så vi hade tre timmars rast idag istället. Jag, Sofia och Hanna passade då på att äta på Burger King (Sofias absoluta favoritställe) sen gick vi och mötte de andra tjejerna på Nostalgia där de fikade. Vi snackade lite om helgen och om Stockholmsresan som kanske blir av på sportlovet. Sedan vart det dags för massage för mig och Sofia.. eller för Sofia, det var mitt prov jag gav henne en timmes helkroppsmassage. Har dock ingen aning om hur det gick. Missade ett nackgrepp i slutet som läraren fick säga till om.. men det hade jag faktiskt aldrig lärt mig , men vi får se.. Nu är jag precis hemkommen från gymmet, ska äta sen duscha. Hej så länge ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0