Måndag

Är det konstigt att man inte lägger upp bilder på bilddagboken eller facebook när det tar en sådan satans tid? Håller just nu på att lägga in lite bilder från helgen på www.miemiemie.bilddagboken.se och det tar en himla tid. Men men folk börjar ju undra varför jag inte lägger upp så får väl ta den här kvällen till det ;) haha.

Idag har det varit ganska skönt i skolan trots lång dag.. fick ju helkropps massage på sista lektionen så det vart inte helt fel! haha. Efter det var jag ganska mör i musklerna men tog mig ändå tiden att åka ut på friskis och träna lite.. Gick på ett medelpass jag aldrig testat förut.. bra musik men blev inte så svettig som jag ville så tog en halvtimme på gymmet också. Efter detta var jag klar i bra tid till att mamma sluta jobba så åkte med henne hem och sen har vi för en stund sedan ätit. Oxfilé med pepparsås och ugnsbakad potatis, tro det eller ej med jag tyckte faktiskt om oxköttet! Dock var det nästan en kolbit som pappa uttryckte det men det är precis så som jag vill ha det! Lize däremot hade en enda stor blodklump på sin tallrik. FYYYYY!



Jag och Emma i fredags!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0