Malles 20års fest

Igår skulle jag ta det lugnt men kvällen blev något helt annat. Malle firade 20 år i Byggnedgården här i Österslöv och vi festade tills imorse. Började kvällen med fördrink hos Oskar tillsammans med han, Felicia, André och Joanna och sedan gick vi vidare till festen. När vi kom dit fick vi tjejer rita ett självporträtt av oss själva på ca 15 sekunder och sedan när det var dags för mat fick killarna ta våra teckningar och försöka hitta vem de skulle sitta till bords med - sjukt smart grej! Det bjöds även på en massa andra lekar under kvällen och "uppdrag som man skullle göra" och åter igen en massa dans. Mina fötter är ännu mer svullna nu! haha. men det var det värt, jag och felicia ägde dansgolvet ;p Åkte med självaste födelsedagsgrisen hem klockan fem imorse och det var inte jätte kul att jag skulle jobba idag.. men till min förvåning gick det riktigt bra och var faktiskt ganska kul t o m. Farmor fylllde år idag också så vid halv fem tiden kom hon och min farbror ner och åt tillsammans med oss och sen åkte jag till Adam som verkar vara på bättringsvägarna. Nu ska jag äta pannkakor och sen duscha och sen sova..


Kommentarer
Postat av: kajsa

snygg klänning felicia hade ;)

2009-02-04 @ 12:11:29
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0