inget går upp mot tjej-flum en vardag

Äntligen funkar internet igen.. wooho. Har varit ledig idag och har inte kunnat komma in! Förstår ni min panik?! haha. Men det var väl lika bra.. fick jag lite pluggat i alla fall. Prov imorgon.. känns jäkligt segt faktiskt. Marknadsföring är kul men vore det inte bättre med praktiska prov i det?

Igår var vi hemma hos Angelica som sagt och hade en riktigt mysig kväll med en massa godsaker och flummerier. Satt nyss och kollade på en videon vi spelade in. Igen. Jag skäms lika mycket varje gång över hur pinsamma vi kan vara.. haha. Men skoj var det! Skulle lagt upp den här om jag kommit underfund med hur man gör... Nu ska jag fortsätta kolla på serien av bra serier på kanal 3 och efter det ska jag ta tag i inlämningsuppgiften till imorgon.


Gottebord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0