Första skoldagen avklarad

Slut på sportlovet. Början på skolan. Började min skoldag med lång dag från 8.45-16.00, men dagen gick snabbt ändå. Speciellt sista timmen då jag blev masserad av Sofia som hade sitt massageprov idag, en timmes helkropps -massage. Jag tackar jag! Det var så avslappnande att jag somnade. Jag som alltid skällt på Sofia för att hon brukar somna under mina massagestunder. Jaja, skönt vart det i alla fall!

Har även haft till kvalitétstid med min pappa idag. I natt sov vi tillsammans framför tv:n , jag i soffan och han i fåtöljen och efter skolan idag hämtade han upp mig och sedan lagade vi en gemensam festmåltid till familjen. Vi är ju lite udda på det viset i min familj, vi har "helg" på måndagar. Mina föräldrar jobbar ju nämligen på lördag och fredagskvällen så enda dagen vi är hela familjen samlad är just måndagen och då passar vi på att ha lördagsmys! haha. Nu ska jag gå och ta upp lite kanelbullar ut frysen för snart kommer Andrea och Johanna så vi kan skriva ett tal till Svenska C lektionen på onsdag -  härligt att börja första skoldagen med lite plugg ;)



Sitter man i bilen och har brist på annat att göra så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0