Fettokissen

Naaaajs att det varit så fint väder idag. Ett bevis på när vintern är som bäst! För en gångs skull längtade jag inte lika mycket till våren och sommaren idag. Man får sådan energi av sånt här väder. Jag valde idag att gå upp till bussen t ex, kändes riktigt skönt utan slask och snö. När jag nästan kommit upp vid vägen kom dock Malle och drog med mig in i bilen också åkte jag med henne till SkoDej innan hon skjutsade mig till stan. I stan lunchade jag sedan med Sofia på Nostalgia. På ungefär en halvtimme hann vi äta upp vår pasta och sedan vart det UF-lektion. Efter skolan gick jag en stund i stan, hann roffa åt mig ett par örhängen och en väst , kan visa de senare om så önskas ;) Sen träffade jag lilla fetto-kissen Adam.. haha.. han opererade sin mun igår , köttade ut någon tand som va ivägen för visdomständerna eller något... han är i alla fall jätte svullen och ser ut som en hamster. I alla fall så har jag haft en härlig dag. Hoppade över fotbollsträningen idag och ska stanna hemma och mysa med familjen.

Ni kan förresten läsa Adams nya blogg som han skapade sig idag.. om du gillar italiensk fotboll är den något för dig ;)adamtotti.blogg.se


Skinnjackan åkte på i det fina vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0