Festmånaden!

Oj, vad stressigt det var igår.. Hann inte blogga på hela dagen. Men det var så att min älskling fyllde år och han hade förfest och jag var väldigt stressad till denna.. Det var i alla fall kul. Jäkligt kul att träffa lite nytt folk :) Efter förfesten tog vi taxi till Class och sen dansade vi tills vi var helt svettiga - bokstavligt talat - Johanna var så toppad igår så att det gick inte att få stopp på henne.. haha!

Ikväll blir det fest hos Alec och Babba. Jag har precis suttit och slagit in presenterna, är så glad att man fortfarande får göra det lite då och då trots att julen är över ;) Hoppas på en superkväll ikväll, och jag ska försöka att inte tänka på att jag ska jobba imorgon. Nu väntar jag bara på att Lize ska ha duschat klart så jag kan börja en skönhetskur, blev jätte sugen på lite ansiktsmask, hårinpackning, noppning.. etc. efter att nyss pratat med Johanna som haft en riktigt kurdag! Sen ska jag hitta något att ha på mig ikväll.. kravet på festen är klänning, vilket inte är något problem för mig men trots det har jag lite panik...



En bild på mig och min älskling från igår <3

Kommentarer
Postat av: Anna

herlig neglelakk;) hvordan merke?

2009-02-10 @ 23:47:00
URL: http://www.anniecoolio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0