Feeling hot hot hot

Idag kom vi framåt i Uf ! En bra bit! Känns jäkligt skönt. Efter skolan gick jag i stan och letade förbryllat efter något att ha på mig på Johannas "hjärtefest" på lördag. Hittade en kjol , en klänning och ett linne men vet inte om något av det går att ha på lördag.. hrrmpf. Adam vill så gärna att jag ska matcha hans röda slips, men jag har varit inne på att ha rosa. haha. vilket i-landsproblem! Nu ska jag i alla fall snart kolla på Top model och äta lite godis. Har fått något fruktansvärt sockersug på senaste tiden, det där nyårslöften med att bara äta godsaker på helgen är ganska mycket ute ur bild ;p



På lördag ska det sjungas och dansas som aldrig förr Johanna!

Kommentarer
Postat av: Helle

analeigh borde vinna! :)

2009-02-10 @ 21:09:35
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: J

det är inte hjärtefest vännen utan kärlekens tema :D

2009-02-10 @ 23:13:06
URL: http://johannacathrine.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0