time

En bra början på veckan då jag gick upp tidigt och jobbade (06.00) och sen blev det körlektion på eftermiddagen. På kvällen blev det TP hos Hence. Väldans trevligt. Jag var nära att vinna med bara en tårtbit kvar men som vanligt orkar man knappt spela klart det spelet, vilket vi inte gjorde så  efter en korv på Statoil i vanlig ordning åkte jag hem och sov.

Idag var jag även uppe med tuppen! Tanken var att jag skulle plugga körkortsteori efter min körlektion och det gjorde jag visst lite också men efter att ha blivit dissad av Johanna och Sofia (som ligger och sover kl.1200 på dagen!!) och inte ville äta lunch med mig. haha.. De ska tydligen spara in på varenda krona nu så att vi kan boka Thailandresa i början av Februari, och det gillas så jag lät dem komma undan! Istället blev det en lunch med tre härliga pojkar, vilket vidare gjorde att jag inte kom tillbaka till körskolan som jag tänkt. Istället blev det lite julklappsletande och sådant i staden och plötligt vart klockan mycket. Himlans vad tiden går snabbt nu! Jag ska nog gå och lägga mig, godnatt allesammans! ♥

Ps. Lussevakan i Lördags var den roligaste på länge. Ska försöka roffa åt mig några bilder som jag kan lägga upp senare! Vilket leder mig till en annan rolig grej- jag har bytt ut min söndriga kamera mot en ny! En Canon självklart, fast i nyare version än mig gamla. Ska ta massa bilder i helgen så den får visa vad den går för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0