snööööösnsööööö

I lördags var jag i Köpenhamn tillsammans med Simon, Lindis, Louise, Ville och Magdalena. Det var urmysigt där just nu vill jag lova, med alla ljus och julkörer o annat. Väldigt mycket folk dock och med tre killar med sig får man inte speciellt mycket shoppat. Dagen bestod därför mest av trevligt strosande på ströget och letande efter det perfekta matstället.. haha.. I alla fall var det en riktigt bra dag!

Gårdagen var det jobb på schemat, sedan en snabb solariesolning med Johanna och på kvällen julfest. Vi åt grekisk mat som var helt underbar och sedan blev det julklappsutdelning och musik. Sedan en tripp till Åhus för att lämna av Lize och Dan och med ett längre stopp på Statoil eftersom det dök upp en varningslampa på bilen, vilket visade sig att inte vara något allvarligt. När jag sedan kom hem igen somnade jag innan jag hann lägga huvudet på kudden.

Idag tog jag ut en skön och välbehövlig sovmorgon, låg kvar och drog mig länge.. Sen gick jag upp och duschade och när jag kom ut var Simon i full gång med att baka scones. Vi såg sen filmen patrioten, åt scones och drack te. Filmen var riktigt bra trots att jag var nära tårarna ett par gånger. Nu är Simon i stan och handlar julklappar och jag själv ska försöka att få klart nyårsinbjudningarna. Ikväll blir det att leta resor med Johanna & Sofia.

Puss ♥

Otekniska jag råkade ta bort bilder från Köpenhamn men två stycken räddades, bland annat bilden på Ville utanför piptobaksaffären ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0