Minijulen

Ikväll har jag, Johanna & Sofia haft en egen liten jul nere på krogen. Vi åt familjepizza och bytte julklappar. Jag är mycket nöjd med mina i år (vilket de aldrig tycker att jag brukar bli knäppskallarna!) Oavsett så var alla glada och nöjda över sina klappar. Något vi var mindre nöjda med var vår bokning av Thailandresa, den vi skulle boka var borta!! Vi satt och surade ett tag tillsammans över de höga priserna på andra resor, men sen så bestämde vi oss för att strunta i vilket. Imorgon bokar Johanna resan 26 feb - 26 mars och det ska bli asball!





Kommentarer
Postat av: J

vilka jävla miner jag och sofia har :P

2009-12-23 @ 23:32:59
URL: http://johannacathrine.blogg.se/
Postat av: bella

komigen och bloggs nu mie !, vad ska du ha på dig på nyår:)?

2009-12-27 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0