Juldagen

Börjar med en fruktansvärt stressig kväll då jag är sen till Kajsa som har förfest, hinner inte mer än dit förrän jag kommer på att jag glömt mitt förköp hemma och måste köra hem igen.. Men till sist när allt är fixat och jag har en timme på mig att bara njuta i det godaste sällskapet och den bästa stämningen. Sen bär det av till Martin&Martin i Åhus för utgång. Det kan ju tyckas lite konstigt att festa på stranden när det är minusgrader ute men det var en hur lyckad kväll som helst! Det enda som förstörde kvällen var kön till att ta ut jackan senare på natten, att ha en garderob till 1000 pers som bara knuffas och vill fram är inte speciellt välplanerat.. men trots det, en toppenkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0