inför imorgon

Jisses, vad det va skönt att sätta sig framför datorn nu. Har varit i full gång hela dagen med att stressa inför nyår imorgon.. Jag ser verkligen fram emot det och tror att det kommer att bli hur trevligt som helst, men lite jobb med att annordna middag och fest hemma det är det ju!

Förövrigt har jag varit på IKEA i veckan och som vanligt kommer man därifrån med en massa saker som man inte visste att man egentligen behövde. Haha. Jag blev bland annat en dvdhylla rikare, som Simon snällt byggde ihop till mig i natt. Himla bra att slippa ha alla filmer liggandes på golvet faktiskt ;)

Igår var det filmkväll med Sofia och Johanna som stod på schemat. Vi såg en film som de två valde och som jag egentligen inte var sådär jätteförtjust i. Till sist satt jag dock själv och kollade på den, då de två låg och snusade i soffan bredvid mig.

Nähhe, nu har jag inte tid att skriva mer.. ska jag åka ner till krogen och fixa glas, tallrikar o annat inför morgondagen. Hej så länge!



Nu när Emmie är hemma från London och Angelica från Göteborg passade vi på att ha en liten reunion, tjejerna från Sp3b. Middag, catch up och en massa härliga skratt bestod kvällen av!


Ibland kan man inte vakna upp bättre! I förrgår vaknade jag av att Simon varit uppe och gjort våfflor till frukost, mumsmumsmums!
♥ Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0