en vecka mindre

Har inte denna veckan bara seglat förbi i en väldigt hastig fart? Kanske är det för att dagarna varit fullspäckade för min del dessa dagar men jag tycker att det har gått väldigt fort till helgen. Vilket i och för sig är positivt :)

I måndags jobbade jag på dagen men vad jag gjorde på kvällen är ett olöst mysterium.. jag är ju virrig och tankspridd men senil också ?  Jag kan inte komma på vad jag hittade på i måndagskväll.. Herregud! Detta är det första jag ska fråga Sofia senare ikväll.

Tisdagen jobbade jag ett par timmar och efter det åkte jag in till stan för att gå på stan tillsammans med Johanna. Köpte en eventuell nyårsklänning, dock måste det fixas lite. Johanna tycker t o m att den var svinful. haha.. men jag tror att det kan bli något bra med den! Senare fikade vi med Sofia, mötte upp grabbarna och käkade på BK. På kvällen blev det sällskapsspel och sen Halo hemma hos Hence, riktigt jäkla skoj, trots att alla fuskade som tusan och jag & Lindis rök ihop redan på första frågan (: Efter en nattkorv på Statoil skjutsade Bolte hem mig.

Onsdagen bestod av körlektion (en som gick väldans bra!) och sedan Malmö med Sofia och Johanna. Tanken var att vi skulle handla julklappar men det blev mest saker till oss själva. haha. På hemvägen hälsade vi på Helle som bosatt sig på Rosengård. Det var himla trevligt och lägenheten var mysig som tusan!

Torsdagen blev jag hämtad hemma av Sofia och sedan skulle hon, jag, Johanna och Emma ut och promenera på A3 i Åsum. Efter promenaden åkte vi till Fia och åt marrängswiss, sen slappade jag hos Johanna innan jag åkte hem. Hann knappt innanför dörren innan pappa ringde och de behövde hjälp på krogen, så sen blev det jobb hela kvällen för mig. Och så även idag och strax ska ner till krogen igen för jag och Sofia ska svepa en massa drinkar och ha tjejsnack hela kvällen. Hejhej ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0