Working nine to five

Cykelturen till Balsby i förrgår var mysig, dock stannade jag inte så länge på grund av jobb igår morse. Annars igår ägnade jag dagen åt att kolla avsnitt av "Livet enligt Rosa" , kalla mig barnslig men det är bra! Rosa är så rolig när hon söker efter kärleken, filmen är en riktig måbrafilm. På kvällen kollade jag och Johanna dock på en film som inte får mig att må fullt så bra, Camilla Läckberg Predikanten, superäcklig då mördaren gömmer sina offer (som är i 17-19års åldern) i en jordkällare och bryter varenda ben i kroppen på dem i någon form av healing. Bruuh , ryser bara jag tänker på det. Kom igång ganska sent med film igår också eftersom vi var på House of bagels och drack kaffe innan, vilket gjorde att jag hade svårt att somna när jag väl skulle sova och nu sitter jag på jobbet och är jätte trött. Har jobbat 2,5 timme  - återstår 7-8 till. Yes på det! Nu ska jag försöka vara lite effektiv, hörs senare. Ciaaao! ♥


Bild från mys i Balsby (www.helenawinnberg.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: johanna

rosa är myys! ;)

2009-08-12 @ 23:20:02
URL: http://kalaspuffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0