Time goes by

Vilken stressig dag! Åkte till IKEA med familjen det första jag gjorde när jag vaknade idag, sen sprang vi rundor där och jag tror mig ha hittat både ett sminkbord och en garderob som jag tros vilja ha + en massa småplock som fick följa med hem direkt. Senare i veckan ska pappa och Jan hämta resten på beställning. Efter IKEA körde vi raka vägen in till stan för att jag skulle ha körlektion 15.50 (trodde jag) tydligen var det inte förrän nästa måndag jag hade den! Blev skitarg och köpte mig en kalender, nu ska jag fanemaj inte ta fel på tider mer. Äntligen hemma nu och jag ska börja småpilla lite med rummet, sen ska jag bara ta det lugnt med familjen ikväll.

Helgen bjöd på en härlig kväll hos Amy i lördags - Kräftor och räkor i mängder, galna dricklekar, 1000 skrattanfall, korvgrillning och massvis med spänning inför framtiden. Nu börjar folk åka iväg och lämna Kristianstad på riktigt. Amy är inte en av de personer som man inte kommer märka ha "försvunnit", snarare kommer det vara en tomrum på nästa fest där hennes sjudande utstrålning kommer saknas men jag hoppas att hon kommer ha det bästa året någonsin i USA ♥

Gårdagen tillbringades med att jobba, sova och sen fika och umgås med Johanna på kvällen. En typisk söndag med andra ord ;)


Dagboken vi gav Amy i avskedspresent var uppskattad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0