det löser sig, det gör det alltid

Helgen har innefattat mycket skoj-och mysigheter, efter jobbet tillbringades hela fredagen i Yngsjö vid havet.. kräftor och räkor stod på menyn tillsammans med en flaska rosé och sedan minst 2 kilo godis och film. (Såg flyga drake , den var inte alls så gripande som jag hade föreställt mig, dock en sevärd film) Lördagen bestod av ytterligare ett par soltimmar vid havet och jag brände hela facet och var knallröd när vi åkte därifrån, vilket i och för sig var rätt passande då det var kräftskiva hos Mange på kvällen. Ännu mer kräftor och det var hur trevligt som helst, vid halv nio tiden begav sig hela gänget vidare till Åhus IP där Helle hade anordnat stor förfest till Martin&Martin som ett sista tillfälle att träffa alla innan hon flyttar och börjar plugga i Malmö.

Denna dagen började efter sovmorgon med poolbad, sen en runda inom Guzzi, hämtning av saker hemma hos Emma, avsked av lumpenkillar på tågstationen, en cykeltur hemåt då jag svängde inom Sara och vi satte nere vid badplatsen i Balsby och snackade igenom gårdagen, sen åkte jag hem och käkade äggmacka med mamma ;) Nu planerar jag att se en film och få en god natts sömn - inget jobb imorgon :)
¨




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0