Bejbi

Gårdagen bjöd på en middag på Rosegarden tillsammans med Johanna och Sofia. Vi åt mongolisk buffé och pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt länge sedan det bara va vi tre som sågs, men det var mycket trevligt. Sofia är dock väldigt mallig för att hon ska till Mallorca med Philip om en vecka *mallig för mallis. Jävla unge. Efter vi käkat mötte vi upp Sara och Sofie och tänkte gå bort till Hessle för en drink eftersom Felicia jobbade, men där var nästintill dött så vi begav oss hemåt. På hemresan ringde Sara upp Bossy och sen fick bad hon att jag skulle prata med honom "för man blir så glad av att höra hans röst" och tänk att det faktiskt stämde, härligare människa får man leta efter. Han fick mig dock att sakna en viss person väldigt mycket (*;

I natt har jag sovit ovanligt många timmar, så ikväll hoppas jag vara pigg och vaken till sennatten! Vill ge en dissning till pissregnet idag när det är gardenparty, men what to do... Vi får ignorera det! Nu ska jag försöka hitta något att ha på mig ikväll. Hej så länge! ♥


(Galen bild från midsommar, hoppas på en lika kul kväll ikväll!)



'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0