this is sunday

Trötthet. Ett ord som passade bra in på gårdagen, vaknade vid tvåtiden och gick upp som en vandrande pinne utan mål.. Med lite övertygelse från Jessica klarade jag mig in i duschen och sen hem till henne för lite fest. Massa nya ansikten jag aldrig sett förut och fick inte sådär jätte mycket kontakt med folk (kanske var det min nykterhet som skrämde bort dem?) men det var hur som helst trevligt ändå. Begav mig hemåt vid halv elva -tiden och kollade på film med mamma sen slockna vi båda två i sängen. Imorse var det jobb som gällde , 07.00 tills nu.. helt slut.. men ikväll blir det nog till att hitta på något, alldeles strax kommer Adam en stund också ska jag hjälpa han med en grej inför hans utlandsresa.. ska bli intressant! ;) Hej så länge! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0